İsmail Kartal: "İstediğimizi alıp gitmek istiyoruz"

Tepekoylu19

Mod
Global Mod
Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Beşiktaş derbisi öncesi açıklama yaptı. Kartal, "Elimizdeki en sağlam oyunculardan 11 kurduk. Oyuncularımızın performansını değerlendirdik ve en ideal şekilde hazırlandık. Beşiktaş maçına kazanmaya geldik. Bu statlarda oynamaya ve kazanmaya alışkınız. İstediğimizi alıp gitmek istiyoruz." dedi.
 
Üst