Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Trabzonspor - Antalyaspor maçındaki pankartla ilgili basın toplantısı düzenledi. Trabzonspor'un sekizinci şampiyonluk iddiasıyla da ilgili konuşan Ali Koç, 'Eğer gerçekten haklı olsaydınız o kupa müzenizde olurdu. Kendinizi kandırıyorsunuz.' dedi. Ali Koç ayrıca "2023-24 sezonundan itibaren armamıza 5 yıldızı koyacağız. Fenerium ürünlerine şimdiden 5 yıldızı koyacağız." açıklamasını yaptı.