İstanbul Büyükşehir Belediyesi, su sayaçlarını uzaktan okuyacak uygulamaya başlanacağını duyurdu. Yeni uygulamanın Haziran ayından itibaren ilk olarak Esenler'de 2 bin 124 ve Beykoz'da 1500 konutta başlanmasının planlandığı belirtildi.