Eskişehir’de 61 yaşındaki şahıs, sabah saatlerinden itibaren aralıklarla 4 şişe kolonya içti. İçtiği kolonyalar nedeniyle zehirlenen adam fenalaşarak hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı aktarıldı.